onsdag 26. august 2009

Englehvitt

Jobber og jobber med vårt kjøkken. Mye arbeid dette, mer enn jeg trodde.. Men her kjenner kanskje mange seg igjen? :-) Skal bare, skal bare som Albert Åberg sa. Det baller fort på seg når man begynner på slike prosjekt! Men iløpet av helga skal vi få gjort myyye.. Skal bl.a. få lagt flis over kjøkkenbenken, det blir spennende. Skal ha samme flisene her som på muren i stua. (Se under kategorien stue). Legger ut et bilde av stuekroken mens jeg venter på at kjøkkenet skal bli bloggbart:-)

Imorgen skal jeg hente lille Leon... Det gleder jeg meg fryktelig til. Skal legge ut bilder så dere får se lille banet mitt:-)


Bilde hentet fra http://www.japansk-spisshund.net.

4 kommentarer:

  1. Så nydelig stue du har, lys og lekekr og flotte detaljer. Gleder meg masse til å se kjøkkenet. Og den lille hunden er nok helt nydelig:) Gleder meg til å se den nye sjarmøren også:) Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

    SvarSlett
  2. Så spennende, nå nærmer det seg!! Han er sikkert nydelig god og snill, slik at du får den flotte stua di ifred;-) Gleder meg til å se kjøkkenet, lykke til med videre arbeid! Klem,M

    SvarSlett
  3. Koselig blogg jeg fant her..Kommer helt klart innom her igjen:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Nydelig stue du har!!! Det blir vel fort mer enn det man tenker seg på forhånd, men tenk så flott det blir når du er ferdig!! Gleder meg til å se bilder:)

    SvarSlett