fredag 28. august 2015

Garasje

 
Ja da var endelig `nygarasjen` vår HELT ferdig.. Nå er den malt hvit med grått rundt vinduer, port og dør. Føles deilig!!

 
Jeg synes den ble veldig flott! Elsker fargekombon..
Jeg har brukt One Super Tech fra Nordsjø Norge.
Kjempe god farge og male med, den tørker raskt, har god glans- og fargebestandighet, har en enestående dekkevne- samt holdbarhet opp til 16 år ♥ Og sist men ikke minst- den har en selvrensende effekt!!

 


 
Jeg får nyte synes av det som er ferdig- inne er det fullstendig kaos enda. Snekkerne kommer vel tilbake om litt over en ukes tid.. Da håper jeg det går kjapt og greit og gjøre ferdig alt innvendig slik at jeg får påbegynt nedvasking av huset igjen...
I want my house back!!! ♥
 
Helga her skal brukes til å gjøre siste rest med egeninnsats på tilbygget. Har et strøk igjen å male både på stueveggene og på limtredrageren..
 
 
Følg meg gjerne på Instagram: @englehvitt
Her har jeg oftere aktivitet ♥
 
 
God helg alle sammen!!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar