lørdag 5. september 2015

Snart i mål

 
Nå er vi heldigvis ferdig med vår egeninnsats innvendig på tilbygget. Vi har ikke "tatt på oss" så mye her- siden livet er alt for travelt fra før av- men uansett bare Sparkling, pussing, legging av tapet, strie og maling- det tar sin tid altså..
Men som sagt- feeeeeerdiiiiiig!!! ♥

 
Min mann har brukt tida på maling utvendig- blir så lekkert! Her malt med den fantastiske malingen One Super Tech i fargen S0502Y fra Nordsjø.

 
Å jeg har pusset opp en del gamle møbler siste tiden i tillegg. Et stuebord, en kjøpmannsdisk og 2 spisestuestoler. Så gøy å forvandle disse gamle skattene. Utrolig hva litt maling og beis kan gjøre. Kjøpmannsdisken mangler en sokkellist, samt knotter og håndtak.
 
På topplata her jeg brukt matt panellakk i fargen 1009, panel patina ♥♥ vakker farge!
På selve disken- bordet og stolene har jeg brukt superfinish V40 i fargen S0502Y. Her snakker vi perfeksjonisme mine venner... Denne malingen har ekstremt god utflyt og overflaten blir helt glatt og fin. Minner litt om den gode gamle oljemalingen i finish. Malingsspannet har jeg hatt et par år å er nå kommet i ny "innpakning" - så etter det jeg kan se så heter denne nå Ambiance Superfinish 40.
Anbefales på det sterkeste til alle dere som skal pusse opp møbler ♥

 
Men nå skal jeg bære ned i kjelleren alt jeg har i stua- slik at snekkerne kommer lettere til etter helga når de skal legge gulvet vårt..
 
God helg venner!! ♥
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar