mandag 17. august 2015

Arbeidshelg

 
I helga hadde vi "barnefri". Lille gullet var hos Bestemor og vi er godt i gang med egeninnsatsen vår på tilbygget. Mannen har malt garasjen og grunnmuren og jeg har sparklet, lagt tapeter og strie, samt malt spisestua og litt inne på gammeldelen av stua/kjøkkenet.. Se så fin og hvit grunnmuren vår ble ♥ Har brukt en fantastisk god murmaling fra Nordsjø som heter Murtex V. Dette er en akrylmaling som faktisk har svanemerket! Jeg fikk blandet den i fargen Bomull S0502Y.

 
Her er jeg i gang med Sparkling.. Drittjobb- men gikk faktisk ganske greit med Proffessional Eco sparkel fra Nordsjø. Utrolig lett å håndtere.

 
Jeg lette også lenge for å finne den "perfekte" beigefarga til ny og gammel del.. Men den som leter den finner ♥ Ble til slutt fortrolig med Nordsjøs True Clay. Så den kan jeg anbefale på det sterkeste!! Utrolig lekker!!
Skal vise mer av den senere når jeg har fått på gulv og lister og stylet litt ♥

 
Ellers så ble den fine spisestuesofaen min, bare som en liten stol i den nye spisestua.. thihi... Så nå må jeg grave i pengeboka og kjøpe meg en større!
"Can`t wait" med å få alt på plass å få begynne stylingen!! Det gøyeste av alt!!!
Men det har vært lærerikt å følge en slik prosess- helt fra tegning, søknad, graving og til nå- ikke så langt unna ferdigstillelse!
 
Flere bilder av garasjen kommer senere- skal male grått rundt vinduer, port og dører først- så blir det mer helhet!
 
Nå er sommeren endelig kommet her nord- så den må jo også nytes innimellom jobbøktene!
 
Ses plutselig
 
 

1 kommentar:

  1. Hei! Det blir litt lite blogging og blogglesing om sommeren.
    Men i dag har jeg vært innom her hos deg :)

    Så fint det blir hos dere, og så deilig med en uke med sol og varme.
    Det har vi også hatt på nydelige Sardinia!!!

    Det var veldig trist å lese om pappan din.
    Vi tok farvel med mamman min for 6 år siden nå til fredag.
    hun fikk også kreft. Og den sykdommen er fryktelig tøff, både for de den rammer, og
    alle rundt. jeg synes tiden virker som et plaster.
    Såret vil alltid være der, savnet, og en stol vil alltid stå tom.

    Det er godt å fylle livet med noe mann liker i en vond tid, og da er blogging supert!!! Her er det så mange koselige jenter, masse inspirasjon og flotte bilder!!!

    Jeg ønsker deg en fin dag!

    Varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett