fredag 7. august 2015

Sommer med opp og nedturer

 
Vel overstått sommerferie alle venner! Alle er kanskje ikke ferdige, men jeg er hvertfall på plass i hverdagen igjen- og er fornøyd med det. Bildet over er fra ukes turen vår til Denovici, Montenegro.
Deilig med litt sol og varme- ble ikke så mye av det her hjemme i år.. Ble nok brukt opp i fjor..

 
Terrassen og trappene er blitt beiset mellom regnskurer og er nå så fin og flott igjen.. Nordsjø vant faktisk en test på akkurat denne terrassebeisen! Det kan leses om HER

 
Å så langt er de kommet med tilbygget vårt ♥ Står til tørking nå- og etterpå kan jeg begynne med sparkling, pussing og tapetlegging!!! Gleder meg til å vise dere den fine tapeten jeg har funnet ♥


 
Nordsjøs Professional Ecosparkel er en miljømerket sparkel som oppfyller de strenge miljøkravene som er nødvendige for å oppnå Svanen. Professional Ecosparkel er enkel å bruke, har god fyllevne og er lett å slipe. Kan leses mer om HER.

 
Det har desverre ikke vært bare glede og fryd denne våren/sommeren.. Etter lang tids sykdom, tapte min kjære pappa kampen mot kreften. Dette er og har vært en ubeskrivelig tøff tid.. Snille, fine, goe pappan min som hadde så mange planer og drømmer! Nå er det kun tida som kan gjøre dette mildere for oss. Dette er ikke noe jeg vil bruke noe "energi" og plass til på bloggen- den skal forbli et fristed for min interiørinteresse. Sorgen er noe jeg må må jobbe med inne i meg selv alene og med min familie ♥♥♥♥♥
 
Følg meg gjerne på både instagram og snap !
@englehvitt
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar