fredag 13. november 2009

Premie til Give away



Idag her jeg samlet ferdig premien til Give awayen min. Premien ble tilslutt; en pakke med nydelige servietter fra Sia, Et pyntehjerte fra Miljøgården, 2 gamle sandkakeformer med duftelys, en stor hjerteform til pepperkaker og tilslutt en nostalgisk flaske med korktropp, også denne fra Miljøgården. Det kan nok godt hende at det tilkommer en overraskelse til også:-)
Jeg håper premien ble fin og appelerer til dere der ute.

Frister premien så meld deg på Give awayen min HER.

Har foresten kjøpt tonnevis med stearinlys idag når jeg var på handlerunde i byen, jeg tenkte ikke så langt da dette var det første jeg var å kjøpte, så armene min var vel rundt 3 meter lange før jeg var ferdig.... Akk ja sann, ikke så lett å være blond bestandig ;-)Kjøpte også en stor lykt som jeg skal ha på trappa, men den sparer jeg til en annen dag.


Ha en strålende fredagskveld alle herlige mennesker derute;-)

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott gave det der!!
    Kjenner meg igjen....lange armer...handler som regel det lette først, men gang på gang gjør jeg den samme tabben og bærer rundt på tunge ting som kunne ventet til slutt;)
    God helg da;)

    SvarSlett
  2. Fine premier :D
    Fikk sånn julestemning av snøen her :D koselig
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Super fin premie!
    Jeg må inne å "slenge" meg på;)
    Ang kommoden..Knottene har jeg kjøpt på Ikea en gang..(kanskje de har de ennå?) Og sjablongene er fra stoff og stil.. De har nettside stoffogstil.no..

    God helg:)
    Klem

    SvarSlett