onsdag 13. mai 2015

Hvitevarer

 
Nå er det kun 3 uker til snekkerne kommer å begynner med tilbygget vårt. Pur glede ♥
Vi skal som sagt ikke gjøre så mye med den "gamle" delen siden vi har pusset `non stop` opp siden vi flyttet hit.. Vi skal bytte gulv.. (igjen) også må vi jo tilpasse litt nytt mot gammelt.. Jeg er jo som de fleste andre damer opptatt av at det skal se pent ut (gliiis) og at ting skal henge sammen..
Jeg har litt lyst, som jeg har nevnt før -å bytte hvitevarer og ventilator...
Så i går kveld satt jeg og drømte meg bort igjen.. Se på alle disse lekkerbiskene ♥
 

 
Oppå en slik ventilator kan man jo sette mange fine ting- som passer perfekt til min maximalisme ..

 
Ahhh... Denne bare elsker jeg... er den ikke vakker??


 
Men, det gjelder vel å være litt nøktern oppi alt også..
123hvitevarer.no er et datterselskap til 123hvidevarer.dk. De selger husholdningsapparater via internett til lavere priser via internett enn i vanlige butikker. Å det liker vi jo!!
De er et familieeid selskap som er bygget for å yte den beste servicen til kunder og de streber etter å være en av de billigste på markedet innen hvitevarer!
Suuupert 


 
Denne er nokså lik den jeg har nå- og på bildet under er den i hvit- det hadde vært smashing å fått..

 
123hvitevarer har selvsagt ikke bare stort utvalg av ventilatorer- men her inne kan du finne alt av kaffemaskiner, vaskemaskiner, platetopper, stekeovner og mye, mye mer.
 
Så er du også på jakt etter god service, produkter av god kvalitet og til rimelige priser- så klikk deg inn på Hvitevarer.

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar