fredag 8. mai 2015

Finere i været og oppgraderinger

 
Det er nokså varmt i været her for tiden, noe som er såååå deilig etter en lang vinter!
Her et bilde fra inngangspartiet fra i fjor. I år skal hele taket på huset byttes- grå Decra fra Icopal skal legges- det blir nok kjempebra- matcher belegningssteinene våre.

 
Her sitter Prins Leon og aner lite om planene- men han synes også det er deilig å kunne springe rundt på plenen å slippe all snøen.

 
Endringer blir det også her- når tilbygget står ferdig. Spiseplassen skal flyttes inn på kjøkkenet. Blir godt å få et "kjøkkenbord" som vi kaller det.

 
Kine Nathelies "Pink Heaven" forblir uendret.. Helt til hun selv får meninger om rommet sitt Jeg elsker Pip tapeten og alle de søte rosa detaljene så jeg håper i grunn det blir lenge til .. Men hvem vet- hun er jo dattera til mora si så kan jo hende hun vil ha en endring.. thihi.. Vi får ta det som det kommer..
Jeg har prøvd å forklare at vi skal bygge ut- men hun spekulerer og lurer på om jeg synes vi har for lite hus??.. Jeg prøver å forklare at ja, det er litt lite akkurat her i hovedrommene hvor vi hele tiden oppholder oss- og i dag kom hun med den at vi måtte bygge ut lekeplassen hennes utenfor huset.-for den er litt liten.... Hehe.. ja hun får sagt det.. God jenta mi
 
Ha ei fin helg !!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar