onsdag 24. september 2014

Spisestua

 
Det er kommet litt nytt i Englehvithuset siden sist. En liten spisestuesofa og 2 skjellamper over spisestuebordet. Jeg har også malt veggen slik at de hvite detaljene kommer bedre frem. Er som dere ser ferdig med 1 av de 4 spisestuestolene mine.. har hatt en pause for å male veggene på stua og kjøkkenet, men må vel trå til igjen snart å få de andre også ferdig.

 
Er litt usikker på om speilet er litt for stort akkurat her?? Hva synes dere? Jeg har et smalere også jeg kan prøve..

 
Ellers så er jeg veldig fornøyd å liker kjempegodt den nye, lune fargen på veggene ♥

 
 

2 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble! Det er veldig fint å bryte opp med en annen farge :) Jeg synes det speilet var veldig fint der jeg! Jeg har akkurat samme speil i stua, er så glad i det ;) Det var også veldig fint med 2 taklamper over bordet, det skal jeg jammen huske på, for det likte jeg!

    God torsdag!

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert!!
    Du har det så fint :D

    PS: Konkurranse inne hos meg om du vil delta er du hjertelig-Velkommen :)

    SvarSlett