Ikke har jeg snart bursdag og ikke er det jul... men mange ønsker har jeg likevel! Her er noen av dem! Men nå er det kvelden her på Bjørkely. Vi ses!
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...





Nydelige ønsker,kunne tenkt meg alt eg:)
SvarSlettØnsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian
Ja eg også kunne tenkt meg alt dette, den puta var virkelig flott! Og dem fine lyslenke er på tur hjem til meg!!
SvarSlettKjempefine ønsker :)
SvarSlettDen puten fikk jeg også lyst på.
Ha en kjempefin kveld.
Klem fra Jeanette
Det er lov å ønske seg;)
SvarSlettHa en fin dag videre!
Klem.