søndag 2. desember 2012

Advent i stua

 
 
Da har det blitt advent her i huset også:) Stor stjerna er kommet opp, sammen med 2 andre stjerner og 4 staker;) I tillegg skal det opp et juletre med lys ute på altanen og en thuja på trappa.. Har flyttet om på stua- igjen.. Blir vel ofte slik når et nytt møbel kommer i hus. Serveren er som jeg nevnte kommet så da var det bare å brette opp armene å begynne "møbelskuving". Skal ta bilde av skapet når jeg engang får nok fotolys.. Spisebordet er kommet tilbake i karnappet og stolene under speilet. Men mannen trivdes best med stolene i karnappet, så når nylenestolene jeg har bestilt kommer kan det nok tenkes at jeg må snu om igjen.. Men lenge til den tid.. Nå skal ventetia nytes sammen med min lille familie.
 
 

3 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta til advent,jammen er det ei fine tid dette der vi kan pynte og kose oss i denne førjulstiden:)
    Du har det veldig fint!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så koselig du har pyntet! Stjerner i vinduer skaper sååå god stemning! skal henge opp vår til Tirsdag!:)

    Ha en fin ny uke -
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  3. sååå koselig i stua di=) elsker den `Rekved` tapeten du har på veggen=)

    SvarSlett