søndag 18. november 2012

Vel hjemme

 
Ja, da var "kjæreste helga" vår over. SÅ deilig og få shoppe, ut og spise, ligge å dra seg på hotellrommet, ligge i badekaret, ligge på senga og se tv.. MEN, jeg har da savnet lille prinsessa også.. men med mange telefoner hjem med forsikringer om at hun har det strålende har jeg prøvd å ikke fokusere på det, men bare nyte friheten og mannen ;) Men det var fantastisk godt å få komme hjem og holde henne inntil meg igjen!! LOVE!
 

 
Vi har handlet inn masse til barnerommet, masse julegaver og tja jeg må vel si masse til oss selv også;) Blir fort sånn da! Her er bilder av noe.. Dukka øvers skal Kine Nathalie få ha i/på tallerkenhylla si. Lotusblomsten er til meg sev.. Klarte heller ikke dy meg.. jeg måtte bare kjøpe de beige trekkene til Ektorpen.. Blir spennende å få de på, selv om den sofaen etterhvert skal opp på loftstua.
 

 
Var innom mange spennende interiørbutikker, Emmas Interiør (hvor jeg kjøpte en tavle som skal blogges senere), Black & White, Kremmerhuset, Ikea, Living, Kid, Søstrene Grene og Ting.. Når jeg tenker meg om ble det faktisk kjøpt noe på hver og en av stedene;)) Bildet under viser et av julegaveønskene mine som finnes nettopp på Ting.. Vipp bøttene i alle former, samt døbørsten;) 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar