fredag 16. november 2012

God morgen

 
Selv om man har avspassering vil ikke det si at man får sove lenge;) Med ei egen lita levende vekkerklokke er 06.30 mer en nok.. (sukk).. Planleggingsdag i barnehagen= kozedag hjemme... Eller idag blir det morgenen hjemme og halve dagen hos tante, siden jeg og mannen kjører til t.heim.. Skrekkblandet fryd må jeg si.. Første gang uten Kine Nathalie.. Bestemor og Bestefar er barnevakt i helga.. I går hadde jeg bursdag å masse gratulasjoner, pakker og blomster tikket inn. Den nydelige blomsten på sjenken er fra Svigermor;) Tenker de kjenner meg godt- fra jobb fikk jeg en nydelig bukett med rosa og hvite blomster, hos svigermor fikk jeg denne rosa herligheten og av min mann fikk jeg maaaasse penger (som går til sparing til ny sofa) og 20 hvite roser;)

 
Men nå skal jeg hoppe i dusjen, så vi får kommet oss avgårde snart;)
God helg alle sammen!
 

4 kommentarer:

  1. Veldig,veldig koselig :)
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Masse flott du har fått!
    Ønsker deg en riktig god helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så masse herlig du fekk:)ønsker deg ei flott helg:)
    God klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med overstått dag! Kjekt med gaver som faller i smak. Kos dere på tur :)

    SvarSlett