Da har jeg meldt meg og en venninne på Damenes aften på Bohus i slutten av mnd. Det gleder jeg meg til. Finn Schjøll er fordragsholder og det vanker goodiebags, gode tilbud og noe godt i glasset. Suuupert;)) Bohus har fått mye fint siste tiden, jeg ønsker meg blandt annet lanternen på bildet over og ikke minst kurvlenestolen på bildet under. Beautiiiiful;))
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...



Ha en fin lørdagskveld du også!
SvarSlettJeg fikk spisebordslampen til halv pris i fjor, gleder meg til å se hva jeg får i år! ;)
SvarSlettGod kveld ♥
åååå den stolen var knallfin! Håper den blir med deg hjem!
SvarSlettHa en fin kveld!
Klem♥
Kurvstolene har jeg også så lyst på, men har ingen erfaring med kurvstoler...Har du?? De var iallefall veeeldig gode og sitte i på bohus, overraskanes gode:)
SvarSlettUtrolig koselig side du har forresten, legger meg til som følger:)
Klem fra troms;)