Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...
onsdag 22. september 2010
Lys i mørket
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Jeg har samme problem som deg. Bare gule bilder på kvelden..
SvarSlettLyktene er kjempefine :))
Klem,Kari
Kjempefint,jeg vet heller ikke. Ikke efaren i teknologiverdenen. :)Klem.
SvarSlettErfaren skulle det være. Trykkleif...igjen.
SvarSlettPrøvd å sette på "natt portret" ?
SvarSlettDet jeg gjør, er sikkert andre innstillinger man kan sette inn manuellt, men jeg er ikke så god på det ;)Holder fortsatt på og bli kjent med mitt Canon eos 450d etter 2 år :P
Ha en fin dag,
Klem Jatte
Lyktene var fine, ja det ble et flott lys i dem
SvarSlettNina
Kjempefine lykter og nydelig lys ♥
SvarSlettKLem Line
Nydelege lykter! Eg har dilla på lyshus;)
SvarSlettNår det gjeld fotografering og lys med det kameraet, kan eg dessverre ikkje hjelpe..
Ha ein flott dag!
Klem:)
Hei! Du må bare prøve deg fram med forskjellig innstillinger.. Men nattportrett er nok det beste..
SvarSlettNydelige stemningsbilder uansett, jeanette! :)
klem lillemy