fredag 21. juni 2013

Bloggtreff :)

 
Yeeeeiii :) I morgen er det endelig bloggtreff igjen her nord. Skal på en del hjemmebesøk noe jeg gleder meg sinnsykt til, skal på hagevandring, shopping, miniloppis, omvisning på en gård og mat er vi lovet i ymse deilige varianter! Sist men ikke minst gleder jeg meg til å treffe alle disse flotte damene og likesinnede igjen!! Det gledes!! Skal ta bilder så dere får se!
 
Her hjemme går det i ett om dagene- Kine krever sitt, jobben krever sitt og hverdagen generelt krever sitt. Utenom det prøver vi å realisere en del planer utendørs. Jeg maler 2 strøket på rekkverket på balkongen, mannen har snekret en platting nede ved vannet, jeg har beiset terrassegulvet og kjøpt inn stolpehatter. Så litt skjer, skal ta bilder også av dette etter hvert, men fremgangen er litt treg :)
 
Ha ei fin helg skjønninger :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar