søndag 10. februar 2013

Morsdag og barnerom


Har hatt en kozelig morsdag. Nr.2 i rekken! Fikk en bukett nydelige blomster, en ostekake og et hvitt etui for å ha nettbrettet i. Fantastisk !! Heldige meg, som har så fin en liten familie!!


Litt forefallende husarbeid følger med en søndag, klesvask, støvsuging og litt dekorering. I fjor sommer kjøpte jeg Kine Nathalies bokstaver i tre, de var tiltenkt å ha utenpå døra, men idag fikk de komme opp på et gammelt ikeaspeil og hengt opp på rommet hennes isteden.


Ble jo riktig så dekorativt. Kjolen hun hadde på seg føste jula, 2mnd gammel er også kommet opp på en liten henger, samt den lille postkassen.



 Nå er lille prinsessa lagt og mamma skal nyte siste kveldstimene i sofaen med tv og blogglesing. Neste lørdag er det bloggtreff og jeg skal ha hjemmebesøk, blir spennende og litt skummelt å få så mange interiørintereserte inn i heimen..- som jeg skrev i forrige innlegg har jeg jo ikke mottatt alle møblene jeg har bestilt for leeenge siden.. Men, men det går nok sin gang!

Ha en fin kveld alle sammen!

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar