tirsdag 5. februar 2013

Ikke helt etter planen....

 
Fruuuuustreeert!!! Huff.. Har bestilt 1 stk sofa på Bohus 3 Januar og ble forespeilet 4-6 ukers ventetid.. Ringte idag- å da fikk jeg beskjed om at jeg hvertfall måtte vente 1 mnd til.. (Bildet viser ikke 100% den jeg skal ha.. Min er selvsagt beige/brun).. Ikke nok med det, men stolene jeg bestilte i Oktober hos Micma er også utsatt- hvertfall til mars, kanskje også april... Det er jo 5mnd kanskje 1/2 år...
Absolutt ikke min stil dette!!!
 

 
Å vi som har bloggtreff med hjemmebesøk 16 februar.. Blir ikke noe gøy å vise frem huset uten dette.. På loftstua hvor Ektorpen skal stå har vi jo ingenting, bortsett fra et par stoler da.. Ingenting er liksom ferdig ..:( Sukk og stønn.. Her har vi luksusproblemer gitt....
 
Jaja, da fikk jeg ut litt frustrasjon da:) Nå strax- Sirkus Northug.
 

3 kommentarer:

  1. Hei! Så utrolig kjedelig, og veldig lang ventetid da!!! Forstår deg godt jeg!!! Vi følger også med på Petter N. Artig fyr og utrolig målbevist og flink!!!

    Ha en fin dag! trøsteklem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Uff, så kjedelig. Vet ikke om det gjelder generelt for Bohus, men jeg og flere jeg kjenner, har veldig dårlig erfaring når det gjelder møbelkjøp hos Bohus. Levering som stadig blir utsatt, reklamasjoner som tar evigheter osv.

    Håper at ting ordner seg, og at du allikevel får møblene dine i tide.

    Klem Maye

    SvarSlett
  3. Åhh sånt er ganske irriterende, men men. Men gleder meg nå ti bloggtreffet, å ikke minst å komme på besøk til dette hjemmet da.

    SvarSlett