onsdag 2. januar 2013

Ny sofa og seng

 
Happy, happy ;)) Da var ny sofa bestilt og ny seng kommet i hus! Det gledes..Litt vanskelig å fange fargen på stoffet på bildene, det heter White Brown, og er hvit, beige, brunt. Ikke helt lyst og ikke mørkt, bare akkurat passe (håper jeg).. Har jo sett bare denne lille stoffprøven, men tror og håper det blir lekkert!

 
På bildet over ser dere hvordan sofaen ca. blir.. Vi har desverre ikke plass til "hesteskosofa" eller med sjeselong/divan, så da ble det denne løsningen. Typen er Vivente og er fra Hjellegjerdet. Bestilt på Bohus. Trekkene kan tas av og vaskes noe som er veldig viktig for tiden;)

 
Å her er senga;) Gleder meg til å få sovne inn i denne;) En Svane Excellent Kontinentalmadrass. Nå er den montert oppe på loftet, så snart skal vi flytte opp, blir nok litt rart med ny seng, ny etasje og nytt rom, men det blir man nok fort vant til, det er jo i samme hus og med samme mann ved min side;) Thihi! Planen er å få Kine Nathalie over på eget rom etter en stund. 

 
Så da blir soverommet vi har nå gjesterom/kontor, så da blir det mye "ordning";) Å det liker vi jo:)
 
Første dag på jobb etter juleferien idag.. Gjesp.. Så nå skal jeg finne "gammelsenga". Vi blogges :)
 

2 kommentarer:

  1. Ååå så herlig med ny seng a gitt, skal kjøpe det til sommeren vi også, gleder meg!!

    Sofaen ser fin ut, fargen også!

    God Torsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Morsomt med nye ting.
    Gleder meg til å se bilder av sofaen da den er kommet i hus.
    Ser kjempefin ut.
    Gratulerer.
    Ønsker deg ett riktig Godt Nyttår.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett