lørdag 5. januar 2013

Beige/Brun farge


 
Det er ikke så enkelt dette med fargevalg.. Veggen har jo vært beige før, da i en lys beige; Sand. Denne gang ønsker jeg som sagt en litt mørkere beige/brun farge.. Det er et hav av valg, men etter å ha hatt disse prøvene stående på hylla over tv`n ei stund har da noen blitt eliminert! Sober, Solid og Krydder, som er så vakker, blir nok litt mørk hos oss, nå er vi nede på de varme beigetonene; Marrakesh, Gren og Muskatnøtt.. Skal ta med prøvene ned til Bohus og se dem sammen med stoffprøven på sofaen, så tar jeg det endelige valget da!  
 
 
Idag var det min tur å stå opp med Kine Nathalie, hun ville ikke ha frokost noe som er uvanlig, etter en stund kasta hun opp over deler av gulvteppet og over hele meg.... :/ Blæ.. Ut med teppet, vask gulv, bad Kine Nathalie og dusje meg selv.. Får håpe det blir med den ene gangen idag.. Kjenner meg helt kvalm jeg også, men det er nok bare synet og lukta .. Får komme meg avgårde jeg da, så går det sikkert over ute i den friske lufta!
 
Dere skal få høre hvilken farge det blir :) Ha en fin lørdag så lenge!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar