fredag 2. mars 2012

Inspirasjonsaften

Igår var jeg på inspirasjonsaften på den lokale XL BYGG butikken hvor en briliant interiørarkitekt fra tigerstaden var og holdt foredrag om farger og trender. Veldig interessant. Jeg innså jo at jeg er litt "ut" for tiden ;)) Den lyse stiler er over og nå skal farger inn på banen, med fortrinnsvis inspirasjon fra 70 tallet... Men jeg holder meg nå til dette jeg da- det er det jeg liker! Om dere ser den vakre orkiden på bildet over var det denne som inspirerte meg til å innføre lavendel, lilla farger for litt siden. Blomsten fikk jeg av min skjønne datter og mann på min første morsdag nå i februar!

Nå sitter jeg og ser på de flinke sangerne i The Voice. Flinke, flinke folk! Snart senkveld,men spørs om jeg må finne senga før det er ferdig- har nok ei lita tulla som skal ha mat om ikke så lenge.


5 kommentarer:

  1. Hei
    Er enig med deg jeg. Da får vi bare være litt ut :) The Voice er et kjempebra program, volumknappen har nådd store høyder her ikveld:)
    Ha en kjempeflott helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for tipset angående den trollhasselen. :)

    Trender kommer og går... Det vet sikkert du mye om ettersom du er i bransjen? Men, det viktigste er uansett at man finner en stil man selv liker og føler seg vel med.

    Man kan jo gjøre som du har gjort her; supplere eller endre farge på tilbehøret. ;)

    Håper du kooooser deg som mamma. Selv har vi feira 9-årsdag her i huset i kveld. :)

    Klem
    :)

    SvarSlett
  3. Åååå så koselig å se et nytt innlegg fra deg, har igrun savnet deg på blogglisten :)

    Enig med deg om å holde på det lyse reine, jeg er heller ikke klar for masse farger på vegger, kan heller ha farger på puter og stæsj.

    Her sover snuppa fra åtte på kvelden til åtte om morgenen...håper snuppa de vil gjøre det snart også :)

    Ha en super helg :)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Trenger man å være "in", man må være som man er og et hjem man trives i er viktigst for de som bor der;) du har et nydelig hjem! Får ikke til farger jeg- selv om jeg prøver! Jeg gikk glipp av kvelden for her er Aurora i gang m hoste og feber igjen!!!!

    SvarSlett
  5. Nei der er jeg helt enig,gidder ikke følge de trendene,holder fast på den stilen jeg har:)
    God kveld til deg,klem.

    SvarSlett