onsdag 29. februar 2012

Spørsmål og svar

Jeg ser jeg har fått mange spørsmål vedr. trappetrinnsteppene vi kjøpte oss for litt siden. De er kjøpt på nettbutikken Jotex, gå inn HER så kommer dere direkte inn på mattene;) De har en selvklebende bakside- dvs dobbeltsidig tape både på kanten og i trinnet, så de sitter godt.


Har også fått spm hvor jeg har kjøpt vitrineskapet mitt. Det er fra Ikea;) Liatorp. Selve hylla er en bokhylle, se HER, og dørene er løse panel/vitrinedører, se HER.

Noen spm. går på hvilken rase pusekattene mine er.. Hva skal jeg si.. Dette er helt vanlige, ordinære "huspuser";)) Ikke noe fancy smancy rasekatter her i gården:)

Matten jeg har på kjøkkenet er en Pappelinamatte i plastmaterialer. Den kjøpte jeg inne hos nettbutikken New England Style. Kjempe flott matte og ikke minst praktisk på et kjøkken hvor det kan bli litt gris- da er det bare og tørke av matta.


Tror det var de spørsmålene jeg har fått inn.. Om noen mangler noen svar på sine spm. eller fortsatt lurer på noe de har sett på bloggen så legg inn en kommentar under eller send meg en mail, så skal jeg ta det så fort som mulig.






1 kommentar:

  1. Slike blogginnlegg skulle jeg også vært flinkere til! ;)) Så lekkert kjøkken du har forresten!

    Klem, Ann.

    SvarSlett