torsdag 20. mai 2010

Rull`n ut..

Begynner dagens innlegg med et flott bilde fra Home & Cottage.. Blir så spennende når de kommer til nabobyen. Vi har ikke flust av interiørbutikker her nord..

På interiørfronten i Englehvithuset skjer det endel, men ting som ikke er så spennende og vise frem. Vi innreder siste rommet på loftet. Isolasjon er lagt så nå er det klart for å legge opp det elektriske og etterpå platslås og takbord legges. Dette prosjektet vil dere nok få sett mer til senere. Ellers er trappgangen i kjelleren ferdigstilt med listverk. Heller ikke dette så spennende og vise frem, men skal legge ut et bilde når stylingen er på plass:)




Så flott at så mange ønsker og være med på min Give Away.. Hele 67 stk til nå:) Det er bare og melde seg på enda, trekningen er ikke før 1 Juni. Du kan gjøre det HER.


7 kommentarer:

  1. Hei Jeanette!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg:)
    Så flott blogg du har, med masse herlig inspirasjon:)
    Skjønner godt at du gleder deg til å bli ferdig:) Skal bli spennende å se!!
    Ha en fin pinsehelg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Vi har vært midt oppi denne oppussinga selv... Det gjenstår fremdeles noe småtteri. Og når vi får solgt leiligheten her, så er det vel alltids noe som skal gjøres i nytt hus også, he he...

    Lykke til videre i oppussingen!

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Så spennenede å se hvordan dere får det :))
    Vi får Home and Cottage her i byen i neste måned og du kan tro jeg gleder meg :))
    Klart du kan få fargekoden av meg, beklager at jeg ikke har svart deg før..
    Er veldig fornøyd med fargen og angrer ikke ett sekund på at vi tok denne fargen ;)
    Koden er S5010-Y509
    En ren brun farge som du ser ;) Blir spennende å se om du kommer til å bruke den, da må du si fra ;)

    Ha en fin Pinse.
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. sorry, riktig kode kommer her
    S5010-Y50R

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se bilder av hvordan det blir. Spennende å følge med! :) Håper du får en strålende helg videre. Klem!

    SvarSlett
  6. Så spennende å se hvordan resultatet blir.. Selv holder vi på å pusse opp gjesterom og kontor - blir herlig å få det ferdig :) Ønsker deg en fortsatt fin pinse.

    SvarSlett
  7. Bor du i Mosjøen? Nabobyen du snakker om er vel Mo i Rana. :) Jeg bor midt imellom de to nevnte, og jeg gleder meg veldig!

    Ha en fin kveld!

    ♥ Siljemor

    SvarSlett