onsdag 6. august 2014

Sommer

 

Ja, da var hverdagen begynt igjen etter en herlig ferie med alle mine kjære ♥
3 uker går da så ubeskrivelig fort.. Nå skal det sies at ferien begynte litt "kronklete".. Første dag i ferien- å pang- der ligger jeg med enda en prolaps i ryggen... Så da ble ferien utsatt og jeg holdt for det meste senga.. Kjempe kjipt! Men jeg kom meg nå sånn høvelig på beina så det ble da ferietur.


Som tradisjonen tro har jeg trålt på en god del interiørbutikker samt Antikk, second hand og bruktbutikker.. Fant en SVÆR antikk og bruktbutikk like utenfor Østersund på et sted som heter Brunflo.. Mor i godtebutikk!!! Hele 2200m2.
Siden dette var helt på slutten av ferien fikk jeg kjøpt med meg 4 nydelige gamle spisestuestoler.. Med utskjæringer og løveføtter! Viser et mobilbilde av dem nederst i innlegget. Blir spennende å få "legge min hånd" på disse..
Litt annet nytt er det også blitt- rammer, englevinger, en hylle og lysestaker.. Arti!!


 


1 kommentar:

  1. Hei på deg!!!
    Det er jo å gøy med nye og gamle skatter!!!
    Selv finner jeg også alltid masse fint når vi er på ferie i herlige Danmark!!!
    For selv om jeg har egen interiørbutikk, er det alltid gøy, med litt andre ting, enn det jeg selger der også! også er jeg veldig glad i å blande nytt og gammelt!!!

    Godt du kom deg på beina, og på ferie! Og så nydelig du har det i stua i sommer!!!

    Ha en fin dag!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett