fredag 21. desember 2012

Vinner av Give Away


Ja, da var vi kommet til 21 desember allerede;) Tida flyr. Det betyr at det snart er jul, men det betyr også trekning av min Give Away Med premie, et gavekort på 300kr fra Ikast Etiket. Den heldige vinneren er... I vinduskarmen.. Gratulerer!! Send meg din kontaktinfo og e-post adresse, så vil du bli kontaktet ;) Skriv det i kommentarfeltet nedenfor, da min e-postadresse krangler litt med meg for tida;)


Har et lite skilt jeg smått kaster øyet på ;) Kanskje høyaktuell nå i jula;) Ha en fin kveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. hurra!!! :-)
    Takk.takk!! Håper du får en flott jul sammen med dine!:)
    Sender deg mail jeg vet du!
    klemmer.. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mail adresse er: not308@gmail.com

      Veronika Notnæs

      Slett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren! Fin julegave det der;o)
    Stikker innom for å ønske deg og dine en nydelig jul og takke for all inspirasjon du sprer!
    Juleklem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige:)
    Og en riktig god jul til deg:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett