lørdag 4. august 2012

Tilbake til hverdagen


Et lite livstegn fra meg:) Har hatt 3 fantastisk flotte ferieuker med familien. Først 2 uker på camping i sverige, og deretter nesten 1 uke på hytta. En annerledes ferie nå som vi har baby, men sukk mitt hjerte hvor skjønt! Vi har besøkt dyrepark, lekeland og badeland;) Kine Nathalie er enda litt lita til å skjønne så mye av alt, men vi ser jo at hun storkoser seg. Vann er hun kjempeglad i og plasker og ler. I lekeland var hun i ekstase- jeg satte henne ned og hun kunne klatre og krabbe så lenge og hvor hun ville- om hun falt så er alt polstret så hun slo seg ikke, hun var helt svett når vi omsider pakket sammen;)



Man kan nå farte rundt om, men til syvende og sist- de nære ting på hytta er en av de beste stundene! Bålkaffe og Gilde pølser på grillen..mmmmm;)
-
Har ikke kjøpt noen ting til huset i ferien..... Utrolig nok!!! Skulle igrunn på loppis, men ble rett og slett ikke tid, så får ta det en annen gang! Noen planer for endringer i stua tar form i hodet- men har lært meg at planene tar mye lengre tid nå en ellers, om 1 mnd begynner jeg i full jobb igjen, så nå skal jeg prøve og nyte siste rest av permisjonen.

Ser at jeg får flere følgere og at det er innom lesere hver dag! Tusen takk !!

3 kommentarer:

  1. Her er også ferien snart over.
    Ser ut som om dere har kost dere veldig.
    Nyt den siste tiden av permisjonen.
    Det går så fort, så fort...
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  2. Herlig med med ferie:) Min er over, jobb imorgen.Herlig blogg du har her:) Har lagt deg til:) Du er velkommen til og ta en titt inn til meg:)) Klem lille meg

    SvarSlett
  3. Så herlig det så ut:-) Bra jenta koste seg, det er jo det som er viktig:-)
    Har savnet deg nå ja, godt du er tilbake. Har lest bloggen din i ca 1 år nå, og liker den kjempe godt, fått mye inspirasjon fra den:-)
    Og din blogg blant en del flere var det som inspirerte meg til og starte en selv:-) Så tusen takk for det:-)
    Klem Linn

    SvarSlett