lørdag 30. oktober 2010

Mørke detaljer

Noen bilder fra stuekroken tatt nå i ettermiddag. De mørke detaljene er blitt flere og jeg kjenner det gjør godt. Hvitt er fortsatt er favoritt, men med noen lysestaker og puter er stua.. vips.. endret til en litt lunere hule nå mot mørketiden.

Både puta og lysestaken/lanternen er kjøpt på Bohus på damenes aften. Bohus har, som jeg nevn før, virkelig kommet seg med tanke på stil. Det er ikke lenger bare stresslesser og rammemadrasser. En ting jeg lurer litt på er at her hvor jeg bor var alt på damenes aften 15%. Hos andre jeg har hørt fra har de hatt både 20 og 25 % på varene.. Er de kiip her eller..??! Ikke at det gjorde meg så mye, men det er jo litt rart, er det ikke?

Som dere ser er det brunt, beige, hvitt og linfarger som teller hjemme hos meg. Synes dette er så rolige, behagelige og flotte farger!
-
Jeg har fått en mail fra Ramsign.. De lurte på om jeg har lyst til å lodde ut et skilt fra dem her på bloggen min;)) Å det er klart jeg vil. Så om ikke lenge vil det nok bli en Give Away her hos meg. Det blir spennende! Blir selvsagt annonsert her inne når alt er klart.


7 kommentarer:

  1. Så koselig du har det:) Nydelige puter.

    SvarSlett
  2. Så fint du har det, liker kurv og naturfarger selv, passer så godt til det hvite :)

    Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  3. Koseleg☺
    Er det som er so bra med å ha det kvitt; at ein kan ha fargar på slike småting☺

    Her fekk vi 20% på interiørvarer meinar eg...og 15% på møbla...nei huske ikkje heilt...

    Ha ein fin kveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Så koselig det ble!
    Jeg lurer på om du kan vise litt mer nærbilder/oversiktsbilder av de nye gardinene dine...?
    Ang Bohus - kan det være at det er fordi varehuset ligger "langt nord" ? Jeg vet at prisene på møbler kan variere etter hvor langt unna hovedlagret butikken ligger...koster mer å få sendt ut varene...Men det skulle vel ikke ha noe å si på Damenes aften, egentlig...Nei, vet ikke jeg.

    Ha en fin kveld!
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Du har bare en rålekker stue altså...!
    Kjempe fint med litt mørke detaljer nå fremover:)

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Så koselig stue du har! Helt greit å variere med kontrastfarger eller andre farger og ikke kun ha hvitt hele tiden. Stuen min blir nok aldri helt hvit... ;) Har forresten samme bordet som du har, men koksgrå sofa og sorte puffer i tillegg til noen hvite møbler :D

    Ønsker deg en koselig lørdagskveld videre.
    :)

    SvarSlett
  7. så fint med noen mørkere detaljer, jeg er veldig glad i kontraster og klarer ikke ha alt hvitt selv om jeg er veldig glad i hvitt. synes også det var litt rart at dere bare fikk 15 prosent, her var det 25 prosent når vi var på damenes aften. øsnker deg en riktig fin lørdagskveld. klem Monica

    SvarSlett