tirsdag 29. september 2015

Kozer oss..

 
Nå er huset rundvasket etter byggingen og vi kan senke skuldrene litt mer.. Mangler fortsatt en foring på halvmånevinduet vårt, men det kommer om 1 mnd tid.
Pusen koser seg fremfor den "fake" peisen vår

 
Har fått opp det meste av "pynten min" igjen- så nå kan vi nyte synet og bruken av vårt nye kjøkken.. Stua har ikke fått sine lekre sofaer enda som jeg har bestilt fra Thomas Hill.. Åhh som jeg gleder meg til de kommer.. Da kan jeg style ferdig den delen også ♥


 
Nå litt opprydding før kveldsmat, dusj og lalletid ♥
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Så flott! Flink dere har vært.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Christina Mari :) Klem J.

      Slett
  2. Så fint det er hos dere. <3 Ser at pusen koser seg på teppet, så søt! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ullkuleteppe ;) Ja, pusen koser seg godt her.. Skulle jo egentlig hatt et fint Ullkuleteppe her ;) ;)
      Klem J

      Slett