lørdag 6. september 2014

Spisestua

 
Spisestua slik den fremstår i dag.. Men vi har vel alle våre planer om endringer?? Jeg finner hvertfall stadig noe nytt jeg vil endre på.. blir aaaldri ferdig med å møblere og pynte. Men det er vel det som er litt av poenget for oss interiørinteresserte ♥

 
Jeg fant denne nydelige spisestuesofaen... den ønsker jeg meg, men jeg tror nok jeg må vente til tilbygget står klart til neste år.. Har dessverre ikke plass til alt i dag.

 
Men jeg nå har jeg tatt 2 strøket på bruktfunnstolene mine, må ha et til så kan jeg begynne på setene. Det blir så spennende å få på det nye trekket. Har bestilt skai i Perlemor fra Stoff og stil. Du kan se det HER.

 
Håper å få gjort ferdig malingen ihelga, men det må foregå etter at lille prinsessa her i huset har lagt seg, så vi får se hvor mye energi som er igjen i skrotten da. I morgen har vi planlagt sopptur- så det blir godt å komme seg ut i frisk luft.
 
Ha en fin lørdag alle sammen ♥
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar