Når det er regn og kaldt ute finner jeg alltids på noe gøy inne.. I dag ble det hyller inne i de to små vinduene i karnappen. Siden hele karnappen skal bort til neste år når utbygget kommer- så har jeg "råd" til å lage litt huller her og der. Men det ble riktig så fint. Jeg liker at det er mye som skjer ♥
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...
Ble jo helt supert med hyllene :)
SvarSlettHa en fin kveld.