mandag 12. mai 2014

Vaskerom under planlegging

 
Jeg planlegger oppussing av vaskerommet- yeeeyy!! Det gledes!! Har allerede fått tegnet og bestilt innredning.. Hvit glatt med hvite benkeplater.. Skal kjøpe noen lekre knotter å sette på. Veggplatene er også i boks- det blir hvite baderomsplater fra Fibo-Trespo. Det jeg klør meg i hodet litt av nå er hvilket gulvbelegg jeg skal velge...?? Flis har jeg forkastet for lenge siden- men herreguuuud for et labert utvalg av våtromsbelegg.. Men jeg falt litt for dette sjakkrutede ♥ Hva synes dere??


 
Skal bli sååå deilig med "nytt" vaskerom ♥ Så håper tiden strekker til så vi får begynt snart!

 
(PS: Bildene er inspirasjonsbilder hentet fra Google.)
 

4 kommentarer:

  1. nydelige bilder :) oppussing av vaskerommet her gikk på ei uke når vi først kom i gang, herlig å få det gjort :) sjakkrutene var nydelige :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes sjakkrutet gulv er stilig :)

    Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Du kan tro jeg har akkurat vært borti samme problemstilling som deg. Vi pusser opp "lillebadet", og der forkastet jeg også å legge fliser. Ombestemte meg nesten når jeg så utvalget av våtromsbelegg.... ;-) Gud hjelpe meg hvor mye stygt! Jeg hadde veldig lyst på sjakkrutene, og gikk nesten for dem. Men når jeg prøvde belegget opp mot ihvertfall de veggplatene vi skulle ha, så jeg at hvitfargen i sjakkmønsteret egentlig ble nesten gult. Etter min smak og mitt hode ble det helt feil, så dermed kuttet jeg det ut. Nå har jeg gått for et svart(!!!) belegg med sirkler som "står opp" av belegget. Veldig kult, men jeg er spent på hvordan det blir å gjøre rent.... ;-) Det legges faktisk nå, mens jeg skriver!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh så spennende Guro. Har ikke sett innredningen/veggplatene sammen med gulvet- så det kan jo bli spennede da :-o men jeg satser på at det blir bra- nå er alt bestilt hvertfall :) Send meg gjerne bilde på mail når alt er ferdig hos dere ;)
      Klem J.

      Slett