fredag 11. april 2014

Spis

 
Kjøkkenet er husets ♥ sies det. Det er nok noe i det.. I min lille englehvite kjøkkenverden er det blitt mer stæsj og en vegg i beige siste tiden.. Dette med at jeg absolutt ikke er noen minimalist kommer pent frem her også.




 
Nå er det snart påske dere- skal jobbe litt i neste uke, men mye tid til påskekoz uansett! Scooter, ski, bål, kvikk lunch og familiekoz ♥ !!
Når jeg først har fritt skal jeg også male litt- tenkte jeg skulle male trappveggen fra loft til kjeller beige... Ohhhh... spennende!! Bilder kommer!
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Nei minimalistisk er det ikke noe å trakte etter å være,når man kan hadet så fint som du har!!! Kjempekoslige bilder fra kjøkkenet ditt,og stuen under :)
    Så kjedelig om vi ikke skulle få pynte og dille ;)
    Spennende med trappeprosjektet ditt i påsken...det blir nok Koen prosjekt her også....det er vel slik vi er laget vi ikkeMinimalister ;)
    God påske!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkken du har! Helt enig med deg, minimalistisk stil er kjedelig, og ikke minst upersonlig synes jeg!

    Scooter og bålkos-påske er absolutt den beste måten å tilbringe påsken på, for det skal nemlig vi også.

    God helg og god påske :)

    SvarSlett
  3. Du har det så fint! :)

    En riktig god påske til deg og dine.
    :)

    SvarSlett