fredag 29. november 2013

Rundvasket stue og nye armlender

 
Jess, da har jeg vasket rundt stua, kjøkkenet, badet, kjellergangen og entren.. Phu- da var det gjort.. Herreguuud det er mye jobb!! Har vært nede med ALT på vegger og i tak samt tekstiler. Er kun ferdig med å sette opp alt inne i tv kroken igjen.. Her har jeg fått satt på 2 armlender til på sofaen min, så nå er hjørnesofaen blitt 2 1/2 + en stor sjeselong. Herlig med disse modulsofaene man kan kjøpe deler til å bruke både som det ene og det andre..
Jaja, nå gjenstår bare resten- men i kveld skal jeg bare nyte det jeg har gjort og kanskje stryke noen gardiner og duker..
 
Når vi var i T.heim for snart 1 mnd. tid siden kjøpte jeg meg en hvit lysballenke. Den er nå kommet opp på speilet over sofaen.. Kjempeherlig lys!
 
I morgen skal jeg fortsette "styret", samt få opp adventsstjerner, staker og lys.. Kine Nathalie gleder seg stort til å få sette opp juletreet på balkongen som hun og pappan har hentet i skogen ♥

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar