onsdag 16. oktober 2013

Gult er plutselig blitt kult...

 
Lurer på hva som egentlig skjer inne i en interiørhjerne... Jeg har en hig etter endringer støtt og stadig og ideene bobler.. Verre med tid til å utføre og penger til å gjennomføre.. men, men.. En annen sak er at jeg plutselig synes at gult er kult... Hva skjer a?? Kjenner at jeg har kjempelyst til å innføre noen gule detaljer blant alt det brune, hvite og beige.. Kan jo bli kult og kan jo bli krasj... Vi får se..






 
Det har også vært så gøy å prøvd å lage et par norgesglass lamper- med gul ledning, å hengt dem over spisebordet..


 
Noen tanker på en midtukes dag ..
 
 

6 kommentarer:

  1. Gult er alltid kult, har dilla selv, det er bare å hoppe i det.
    Fin torsdag til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Vel,litt sent..på vei ut er vel mer riktig:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Ja, du kan så si... Jeg bruker lang tid på å la disse "motene" synke inn- så når jeg er på vei inn i dem - da er kanskje resten av verden på tur ut.. :)

      Slett
  3. Jeg har aldri vært noen stor elsker av gult, men det er ganske kult.
    Blir spennende å se hva som skjer.
    Ha en fin dag!
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. Hi, hi, hi, ja der ser du! ;)) Sånn kan det gå! :D Selv har jeg forelsket meg i en sjokkgrønn sofa... ja også i en gnistrende turkis en! -Er jo godt med "litt" farger! ;))) Men jeg tror jeg må tenke litt mer på det først... vil jo ikke gjøre noe overilt, så kanskje jeg heller bruker sofapengene på en sydentur i vinter! :D

    Ha en fortsatt fin høstuke! PS! Likte både gul ledning, gul lampe og gul ugle! ;)

    Stor klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  5. Heisan,
    Ja gult er kult,
    Jeg har kjøpt en gul klut og håndkle til badet,
    Å satt en kule med rød såpe oppe på den,
    Veldig forfriskende,
    Ha en fin fin helg

    SvarSlett