I et hjørne av stua står den gamle margarinkassen som min oldefar brukte til vedkasse i sin tid:) Den har nå fått nytt liv med hjul og inneholder mine siste interiørblader- stolen er den jeg pusset opp for en tid tilbake- ble så fornøyd:) - prosessen kan ses HER!
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...
Så koselig krok :D
SvarSlettØnsker deg en fin uke,
Klemmer fra Jatte♥
Så kjempekoselig krok:))fine dag til deg!
SvarSlettKlem fra Lillian
Så koselig lesekrok du har, liker den stolen din kjempegodt.
SvarSlettHa en tipptopp dag :)
Nina.
Koseligt, men den stolen der.....er bare sååå fin!!
SvarSlett