fredag 28. desember 2012

Mange planer for 2013...


 
 Bla. maling av "veggen" min igjen.... Den har nå vært: hvit, beige og grå.. men ønsker nå en mørkere brunaktig farge.. Har sett litt rundt i bloggverden og her er mange flotte fargemuligheter. Solid, Sober, Krydder, Brun jord, Marracesh og Muskatnøtt. Jula er her, jeg har fritt og er bortreist, så tankene mine går hjemover og mange nye planer legges :)) Hmm.. Det er vist ingen ende i denne interiørverden.. Men så gøy!! Hvilken farge er finest tror dere? Skal på tv-veggen som du kan se HER.
 
Ellers er det late dager hjemme hos mor og far.. eller hvor late kan de egentlig bli med en 1 åring.. Jaja, vi nyyyyter hvertfall fritt, familie og venner ;)
 
(Bilder hentet fra div. blogger)

Fortsatt God Jul !
 

3 kommentarer:

  1. Hehe, du blir stadig mørkere i fargen forstår jeg ;) Synes den grå veggen din er lekker jeg...

    Kos deg med fri og familie :) Og ha en strålende nyttårsfeiring....

    SvarSlett
  2. Her likte jeg meg. Kommer tilbake :) Velkommen på et lite besøk til Villaskogen♡

    klem!

    SvarSlett
  3. Hei. Flott blogg du har! Jeg har prøvde meg med fargen Solid, men synes den var noe mørk. Marracesh er jeg veldig fornøyd med og har denne på en vegg på soverommet.

    SvarSlett