onsdag 3. oktober 2012

Sofa


For litt over 1 år siden kjøpte vi oss ny sofa på Skeidar. En flott beige sofa.. Nå er den ikke riktig så flott lenger... Større mannskit skal man lete lenge etter.. Det er tråder som har løsnet overalt, putene er nedsunket og den ser ut som den er hvertfall 10 år gammel og ikke 1.. Jeg sendte inn reklamasjon og idag fikk jeg melding om at jeg har fått medhold;) Så bra av Skeidar!! Slikt setter jeg pris på! Alle kan "ta feil", bare man ordner opp så er alt ok! Så nå står jeg fritt til å handle for sofaens verdi på Skeidar.

Jeg har jo før vi fikk medhold i dette, bestilt grå trekk til Ektorpen, så det er den vi skal bruke her nede i stua fremover. Så tenker at pengene går til 2 lenestoler, så jeg blir kvitt de "fæle" reclinerene, samt at vi muligens legger i mer penger og kjøper ny seng! Skal vise dere bilder av stolene og planene senere- nå skal jeg legge meg på lading!


4 kommentarer:

  1. Ikke noe gøy når det blir slik nei, man forventer at en sofa skal hyre lengre enn 1år. Men d var da enda godt at du får igjen det på reklamasjon da:) gleder meg til og se hva du ender opp med:) ønsker deg en fin torsdag:) klem fra linn

    SvarSlett
  2. Så flott at du fikk medhold. Tror Skeidar har produsert mange mannskitsofaer de siste årene. Har hørt mange som har klaget på sofaer de nylig har kjøpt, og problemet har vært nettopp at putene siger :/
    Kjedelig, men bra når alt ordner seg til det beste for kunden :))
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  3. Så utrulig flott at du fekk medhold,sikkelig service det:)
    Fin dag fil deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så bra! Vi måtte også reklamere på vår gamle sofa og fikk medhold, og det var deilig! Kos deg i jakten på noe nytt! Grå ektorp blir flott mot det hvite. Jeg et veldig fornøyd med våre grå stoltrekk, og jeg lurer på om ikke sektoren vår også skal bli grå. Håper du legger inn bilde! Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett