mandag 5. mars 2012

Lysestaker

Lysestakene på bildet har jeg lånt hos min mor. Er jo greit at man kan låne litt småinteriør hos hverandre. "Mansjettene" er hjerter jeg fikk sammen med premien fra Jaktenka når hun sendte meg kaffekanna og vannkokeren som vises i et innlegg for litt siden. Det hvite hjertet som er stukket ned i orkideen er også derfra. Herlige små detaljer. Er fortsatt veldig fornøyd med fargene jeg har valgt meg- piffer opp en ellers så lys stue. Nå skal jeg "klappe att" dataen og bare sitte og nyte stillheten litt- Ettermiddagen har gått til spinning, amming, babygrautmating, stelling, amming, en dusj og "lalling".. Så nå er det min tid en liten stund. God kveld alle sammen;)


3 kommentarer:

  1. Så flotte lysestaker med fine detaljer. Ja det pynter opp med litt farger i et ellers så hvitt interiør :o)
    Bare nyt stillheten og roen så lenge det varer. Er godt å få litt tid for seg selv :o)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Litt tid for seg selv er vel ikke å forakte :))
    Nydelig klokke du har på veggen !!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den ??

    Klem Heidi

    SvarSlett