tirsdag 10. januar 2012

Bord

Tror ikke jeg har vist så mye av dette bordet før. Det er et gammelt bord, det er hentet på hytta vår som også er barndomshjemmet til pappa. Det er hjemmesnekkret, men han vet ikke hvem som har laget det siden det har stått der oppe siden før hans tid. Jeg har malt det hvitt og plassert det i sofakroken. Passe stort og passe fint;)

Har malt det med oljemaling- eggehvit. Er mye lettere og holde rent når overflaten er glatt.


Ellers så har jenta mi fått sine første vaksiner igår.. Huff- vont i mammahjertet!! 2 sprøyter, et i hvert lår.. Hun har fått feber og er pjusk i etterkant, så det er ikke noe gøy- men det er godt ment!


Jeg leter og leter etter den perfekte kaffekanna (termokanna) og en tekoker/vannkoker. De må være hvit og utrolig kul ;)) hehe.. Utrolig hva man henger seg opp i. Men har funnet noe på nett. Er det noen som har noen tips?


4 kommentarer:

  1. Fint bord :) Koselig med slike gamle skatter som får nytt liv!

    Ha en fin natt,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  2. Så flott :) Elsker å lese bloggen din foresten, den er så herlig :)

    Mitt lillegull skal ta første vaksine 3 feb, to dager før dåpen huff å huff:(
    ønsker din lille skjønne god bedring:)

    klem klem

    SvarSlett
  3. Heisann :)
    Bordet var jo kjempefint!
    Ikke gøy med de sprøytene nei, men heldigvis så går det som regel fort over.
    Du har vel sett Kithen Aid sine kjøkkenting.
    Kjempefine, men litt stiv pris da ;)
    Lykke til i jakten!
    Ha en fin uke videre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hva med den hvite Eva Solo kaffekannen? Den er jeg kjempefornøyd med :)
    Sissel

    SvarSlett