mandag 30. januar 2012

Årskavalkade 2011

Bedre sent enn aldri ;) Med årskavalkade- en liten kjapp oppsummering av bloggåret mitt 2011.

Januar:

I januar mottok jeg masse wallstickers fra MEME og kjørte en Give Away hvor premien var en flott stickers. Dette er også måneden jeg fant ut at vi har lykktes med å bli gravid;)) Lykke!!

Februar:




Kjøpte meg denne nydelige store klokken!

Mars
:


Englehvithuset er i sitt første blad. Sans Magasin som Blink Hus gir ut.

April:



Jeg satte opp takrosetten i tv kroken.




Mai:
Pusser opp vaskerommet.


Juni
:

Vi kjøpte oss ny sofa til tv kroken.

Juli
:


Min flinke mann la beleggningsstein i "hele" innkjørselen, ble så fantastisk fint!!



Vi er på ferie og får vite at det har gått av en bombe i regjeringskvartalet og at det er en massakrer på Utøya :((( 22 Juli vil prege både meg og hele landet i all fremtid!!

August:



Vi fikk satt inn ny ytterdør fra Swedoor.



September: Jeg er stortjukk, og venter og venter .... mens jeg pakker elgkjøtt;)

Oktober:


Endelig!! Vår kjære lille prinsesse Kine Nathalie kommer til verden;))

November:



Nyter livet som mamma! Ikke tid til de store prosjektene. 2 små kattunger ser også dagens lys, så her blir det liv i leiren.

Desember:



Vår første jul som foreldre, med sparsommelig pynting som igrunn begrenser seg til lys i år.. Har så mye annet og henge fingrene i;))



Håper 2012 vil bli like fint og trygt som 2011- for meg selv og min familie. men også for alle mine lesere der ute!




1 kommentar:

  1. Et spennende og MEGET innholdsrikt år med andre ord! :)) Gratulerer med både det ene og det andre! :0) Nydelig yttergangen din også forresten! VELDIG god timing på belegningssteinen, for du vil ikke tro hvor mye sand slike småtasser på to bein drar med seg inn når de begynner å løpe inn og ut av ytterdøren med våte støvler på! :D Lurer bare på om det ikke er samme stein som vi la, Herregård tromlet? Det er en nydelig stein og jeg kan tenke meg gårdplassen ble både vakker og praktisk! ;)

    Ha en fortsatt fin helg! :0)

    Stor klem, A :0)

    SvarSlett