onsdag 31. august 2011

Fillerye

Har fått meg en fillerye på kjøkkengulvet. Fargene på denne passet veldig godt inn med det jeg har rundt om på resten. Den var litt svak brun/beige og hvit selvfølgelig:) Og hvor fant jeg denne?? Jo, på EuroPris - Mer til overs :)) Det liker vi! Jeg har ikke hatt matte her siden "sist jeg prøvde"... Ikke sikkert alle husker hvordan det gikk.. Har alltid hatt lyst på en pappelina matte med stjerner på, og til sist investerte jeg da også i en.... Men den varte ikke lenge gitt... Hva som skjedde med den kan ses HER.....




4 kommentarer:

  1. mer til overs - det liker vi.
    Det ble kjempekoselig med rye på gulvet
    ønsker deg en flott dag videre
    klem fra anita s

    SvarSlett
  2. Ble kjempefint:) Stakkar deg som kom hjem å så at hunden hadde spist matta di:/ kan trøste deg med at en dag vi kom hjem hadde irsk setteren vår spist opp en stol!:P Ingen stress da..Hata den stolen, men samboeren gjorde ikke det;) hihi

    SvarSlett
  3. Gosh, jeg tror sannelig jeg må en tur på Europris! Jeg trenger ryer! Håper den er liten nok for vaskemaskinen.
    Takk for tips!

    SvarSlett
  4. Hei :) Her var det mye lekkert og inspirerende! Litt misunnelig på den store gangen din - slik skal jeg ha i mitt neste drømmehus ;) Døren var også lekker!

    Synes det er herlig at filleryer er trendy igjen, synes de gir en god stemning :)

    Takk for titten - her likte jeg med! Legger meg til som følger :)

    SvarSlett