søndag 5. juni 2011

Ny sofa og tv-krok

Innlegg 2 idag:) Vi har faktisk hatt strålende vær idag, imotsetning til f.eks i går hvor det var 4grader og regn.. Ikke akkurat noe og skryte av i Juni.. Var jo typisk at det ble finvær akkurat idag , da jeg hadde tusen ting jeg skulle gjøre inne. Som jeg viste i forrige innlegg har nysofaen kommet i hus. Jeg har også fått "dandert" i Tv-kroken, så nå ser det greit ut der også. Måtte ta ned 2 seteren til "gammelsofaen" samt 3 stoler fra ikea. Vi oppholder oss stort sett forran tv`n når vi først setter oss ned, så her er det greit å ha plass til oss 2 med flere.


Nysofaen ble helt perfekt i andre enden av stua, med sine mange puter og flotte farge.




Bildet over viser den store flotte Wallstickersen fra MEME. Denne har jeg spesialbestillt, noe MEME er veldig gode på. Teksten er min og min manns bryllupssang som er "Det vackraste som finns" med Cecilia Vennersten- bare at jeg har fått den oversatt til fransk, så ser det litt "kulere" ut;)) Ta gjerne en titt inne hos MEME.



3 kommentarer:

  1. Hei Jeanette :)
    Gratulerer med ny sofa ღ den passet kjempefint
    her hos deg, ble skikkelig koselig... Flotte
    bilder også :) Ja, snakk om vær forandringer!
    Her har det i dag vært aldeles nydelig, men i
    går var det et fryktelig uvær og masse regn...
    Måtte redde alt som sto på terrassen og i dag
    var det bare å sette alt ut igjen :)
    Ønsker deg en flott søndag og uke som kommer,
    ser ut som vi får en flott uke ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. så fint det ble:) Også så koselig med bryllypssangen deres på veggen:)

    Ha en flott mandag og en fin uke!

    SvarSlett
  3. Så fint de blei,gratulerer med ny sofa:))

    SvarSlett