lørdag 26. mars 2011

Dyregod

Jeg skulle til å si "finn 5 feil", men jeg mente vel igrunn "finn 1 katt" :)) Ikke så lett og se eller hva? Hehe.. Disse dyrene mine sklir ganske godt inn i miljøet. Nesten så man må redde dem fra å bli flat noen ganger, når besøket kommer og skal sette seg ned i den lyse sofaen, sammen med hvite puter, sauskinn og en hvit hund og katt;) har gått bra til nå da.. Under ser dere flere bilder av mine søte små. Er de ikke lekkre;) Åsså så gooooo... utrolig hvor glad man blir i disse dyrene!!







Ønsker alle en strålende helg!


5 kommentarer:

  1. Nyyydelige firbente! Herlig at de matcher huset deres:)

    Håper du har en fin lørdag,
    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. Såååå søte♥
    Nydelige katten og voffsen:))
    Synes du har det kjempefint! Så lyst og koselig♥
    Ha en nydelig lørdag, klem:)

    SvarSlett
  3. dyrene dine ser bare helt fatastiske ut, så deilig og myke. Og ja man blir jo så glad i dem.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder Jeanette!! Pusen og vovsen din passer fantastisk bra inn i interiøret...min brune hund passer ikke inn med interiøret i Sverige, tror jeg må bytte han ut med noe i noe hvitt..hihi....neida, jeg bare tuller...han blir aldri byttet ut:) Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Flotte bilder av ditt nydelige hjem flott katt og hund.. Har det sånn her jeg også, Hvitekatter som passer inn i intriøret.. hehe. ha en fiin fiin søndag. La deg til på min side...


    Klem jeanette

    SvarSlett