onsdag 2. februar 2011

Badpynt og veggord

I helga var jeg en tur innom Home & Cottage og kjøpte denne kurven. På et bad føler jeg liksom det er begrenset hva man kan pynte med. Men denne syntes jeg ble "rett", jeg la 2 hvite håndduker og et fint såpestykke oppi og vips et lite "spalignende" tablå.


Se på denne dere!! Var ikke den vakker? En frostet Veggfolie jeg har festet øverst på speildøra i Entren. Det som er gøy er at denne synes kun i et spesielt lys. Så den gjør ikke så mye av seg. Denne ble laget av damen bak Veggdekorbutikken MeMe. Ta en titt inne på siden deres, så kan hun lage en tilpasset deg også:)

Har også fått en fin stickers på kjøkkenet. Bon Appetit!



Til sist vil jeg minne dere på Give Awayen min. Den ligger i innlegget under. Et samarbeid mellom meg og MeMe!
Nå skal jeg svinge støvsugeren.
Goklem til alle derute;)

5 kommentarer:

  1. Så utrolig fint med den på speilet der! Rett og slett nydelig♥

    SvarSlett
  2. Kjempefin kurv! Passet supert til badet!!

    Stilig med veggordet som ikke alltid syntes like bra ;) Legger man liksom plutselig merke til den ;) Er fint med slike veggord!

    Må ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ble søtt med kurven på badet.
    Og veldig fint med frostet dekor.

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Wow, så fin den på speilet var - digga den!!! :D

    SvarSlett
  5. heia. jeg har fått en award. som jeg skal gi videre til 8 bloggere jeg liker veldig godt.

    Du har herved fått en award!!
    (se bloggen min)

    ha en hærlig helg!

    SvarSlett