torsdag 30. desember 2010

Vintersolverv

eller "sola har snudd" som vi sier her nord.. 21 og 22 desember. Merker ikke mye til det enda, bildet over er tatt nå i 14 tiden og den blå timen er her alt! Men stjerna i vinduet er like hvit og fin:) Neste uke er det vel over for alle stjerner og lys og alt pakkes i esker og skap for å vente på neste jul. Har gått fryktelig fort, disse dagene. I år er dessuten første året jeg ikke har hatt julestemning, å det kjennes litt trist, men satser på at neste år blir bedre!



2 kommentarer:

  1. Heia
    Så flott det øverste bildet ditt er!!
    Jeg holder faktisk på å rydde vekk jul akkurat nå...igjen står kun juletreet og det skal vekk nå.
    Jeg har heller ikke hatt julestemning i år, kan ha med å gjøre at julehelgen var så kort.. Er litt kjekkere når ferien blir litt lenger..2013!
    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår.
    Snart sol og sommer :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Her har heller ikke vært den store julestemninga i år desverre, men håper på bedre stemning neste år :o) Gleder meg faktisk litt til at jula skal ryddes ut jeg også - får se om jeg får tatt det i helga når forma er bedre :-)

    Ha ei fin nyttårsfeiring!

    SvarSlett