Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...
fredag 1. oktober 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Hei
SvarSlettSå fint det ble..
Godt mannen har skjønt at ting helst skulle ha vært gjort i går..hahha
Fin blogg du har..God fredag og helg fra Fruen (Heidi)
Nydelig!!!:)
SvarSlettStor klem:)
Herlig lys av disse skjellampene!
SvarSlett:)
Godt å få lys i den nå når høstmørket kommer.
Klem
:)
Ååå lampa ble drit fin!!! Jeg ønsker meg......
SvarSlettSer i et tidlige innlegg at du vurderer kurvstoler. Jeg har to av de fra ikea de natur farget og er døds fornøyd med de, er ganske så gode å sitte i . Jeg har hatt de i ute buen vår i sommer, men kanskje de flytter inn litt i vinter:-) Ha en skjønn helg
Klem fra Ine
Kjempefin skjell-lampe,så stemningsfullt lys den gav!
SvarSlettFlotte klokkeknotter under her, de var skikkelig lekre;-)
God høsthelg!
Hei! Lekker skjell-lampe! Ønsker meg en slik jeg også:) Kjempefint og delikat hus du har! Til og med katten og hunden er jo hvit:)
SvarSlettBeate