Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...
lørdag 25. september 2010
Litt nytt i Englehvithuset
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Virkelig koselig hos deg. Det er ofte ikke så mye som skal til for å få det slik en vil.
SvarSlettDeilig å kose seg inne i en lun stue enkald høstkveld.
Klem Lykkeliten
Så skjønn oppslagstavle! Det var ein herleg variant. Og stilige dei klokkeknottene! Kjekt med litt sånn enkel fornying :-)
SvarSlettHa ei fine helg vidare.
Klems
Kjeeempefiiint!! Så flink du er:)
SvarSlettUtrolig fint altså! :) Jeg har sett på de klokkeknottene og hatt lyst å kjøpe de selv, men de var ikke kommet i butikken her enda. Ha en flott kveld, her blir det tapas :) Klem
SvarSlettSå fine ting du har kjøpt. :D
SvarSlettHåper du har en fin lørdag ♥
Hei :)
SvarSlettSå nydelig stue med masse herlige detaljer, kjempefint!
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Hilsen fra Bekka
Hehe ja det var jo virkelig identisk:)) Men d gjorde seg virkelig på Ikea skapet:)) Flott avis kurv du har fått deg og♥
SvarSlettJa du må bare låne bildene:))
SvarSlettSå fin oppslagstavle, greit å ha et sted å henge beskjeder :)
SvarSlettLikte knottene dine, kansje jeg må en tur på bohus hihi..
Ha en fin kveld.