lørdag 25. september 2010

Litt nytt i Englehvithuset

Litt småpjusk har det blitt siste tiden i Englehvithuset. Har hatt et "åpenrom" på ene kjøkkenveggen, har ikke funnet noe jeg likte for å ha der, men etter over et år nå fant jeg en nydelig oppslagstavle. Denne ble for meg perfekt der;)


For å skape litt mer høstpreg har jeg innført litt grovere materialer. En liten aviskurv ble derfor med hjem, fargen er nesten helt identisk med vedkurven jeg kjøpte i fjor, så det passet fint. Den står nå ved enden av sofaen.


Til sist en liten og billig, men veldig effektiv endring. 2 klokkeknotter fra Bohus. Skapet er fra Ikea, så det gjorde seg virkelig med nye knotter, skapet ble jo som nytt. Skal kjøpe slike til sjenken/tvbenken også, er bare 3 knotter jeg trenger, men måtte prøve først på skapet.



Ønsker alle en flott Lørdagsaften!


9 kommentarer:

  1. Virkelig koselig hos deg. Det er ofte ikke så mye som skal til for å få det slik en vil.
    Deilig å kose seg inne i en lun stue enkald høstkveld.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Så skjønn oppslagstavle! Det var ein herleg variant. Og stilige dei klokkeknottene! Kjekt med litt sånn enkel fornying :-)
    Ha ei fine helg vidare.
    Klems

    SvarSlett
  3. Kjeeempefiiint!! Så flink du er:)

    SvarSlett
  4. Utrolig fint altså! :) Jeg har sett på de klokkeknottene og hatt lyst å kjøpe de selv, men de var ikke kommet i butikken her enda. Ha en flott kveld, her blir det tapas :) Klem

    SvarSlett
  5. Så fine ting du har kjøpt. :D

    Håper du har en fin lørdag ♥

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Så nydelig stue med masse herlige detaljer, kjempefint!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  7. Hehe ja det var jo virkelig identisk:)) Men d gjorde seg virkelig på Ikea skapet:)) Flott avis kurv du har fått deg og♥

    SvarSlett
  8. Så fin oppslagstavle, greit å ha et sted å henge beskjeder :)
    Likte knottene dine, kansje jeg må en tur på bohus hihi..

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett