mandag 21. juni 2010

Hvite drømmer

I forrige uke var jeg på et møte i regi av Blink Hus. Møtet omhandlet Kjøkken, garderobe og bad.. Meget interessant:) Der ble jeg introdusert for selskapet Herregård as. Jeg må si jeg ble stum av beundring for deres vakre løsninger.. Sjekk den grua dere.. Drømme, drømme...

Herregård har fabrikk i Ulefoss i Telemark og leverer løsninger til fortrinnsvis Sigdal kjøkken og Drømmekjøkken, men det er også muligheter for spesialløsninger.

Idag leveres gruer, søyler, konsoller etc. De jobber også for å lage egne fronter.



Nåh, hva syns dere?? Er det ikke vakkert??


9 kommentarer:

  1. Nydeleg! Likte kjempegodt den benken og..!!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig! Vi så på dette kjøkkenet når vi holdt på og bygge, men så fant vi ut at vi heller skulle ha billig ikea kjøkken. Men så kom vi over kvalsvik kjøkken, og da var jeg solgt. Så da ble det dyrt kjøkken likevel :) De har litt av den samme stilen. Kan sjekke de ut på kvalsvik.no

    Ha en fin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Helt utrolig nydelig...
    Skulle gjerne hatt dette ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. ohhh wowww Jeanette,this is so beautiful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Virkelig vakkert! Hadde huset vårt hatt en landlig og nostalgisk stil - hadde dette vært drømmen :)

    Tror jeg hadde slitt med å ha jobben din - og hele tiden (på kloss hold) se hva andre kjøper...

    Tusen takk for koselig hilsen!
    /Christine

    SvarSlett
  6. Hei hei til deg. Jeg er hodestups forelsket. Synd at det blir så dyrt. Når vi bygde så vi på samme kjøkken og det ble en smule dyrt. Eller, blir jo ofte dyrt når man skal bygge. Man ønsker så mye og da blir det ofte langt dyrere. Badet er het utroooooolig lekkert. Foreløpig har vi et billig alternativ, da vi ikke fikk bestemt oss. Men drømmen er et slikt et, så jeg skjønner det veldig.

    Spennende for deg. God kveld. Klem

    SvarSlett
  7. Hei,

    Det første syns jeg var fint...men noe av det kan bli litt mye for min del .... litt tungt. Det første der hadde passet perfekt inn i vårt nye hus:-). (Men vi går for et Ikea i første omgang).

    Jeg syns du er så heldig som jobber i BlinkHus:;-), moro å gå i slike møter får jeg si.

    Klems Sarita

    SvarSlett
  8. Hei hei Så morsomt at du har lagt inn bildene.
    Dette er utrolig fint. Finnes selvsagt mange løninger både billigere og dyrere. Drømmekjøkkenet har 9 forskjellige fronter og mange stilarter . Herregård as har også enklere og rimligere hetter, etc, vi er stadig i utvikling. Med vennlig hilsen Grethe fra Blink Fredrikstad

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig. Helt klart ett drømmekjøkken ja. :)
    Utrolig fin og stil full smak du har.

    SvarSlett