onsdag 24. februar 2010

Hylle på kjøkkenet

Påskeliljene mine blomstrer og blomstrer, de er utrolig vakre der de står i vinduskarmen. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i gult, men disse var bare søte! Når disse har gjort sitt, må jeg nok investere i nye:)

Jeg har bestillt meg en hylle med knagger fra Lunehjem. Fikk en epost hvor det sto at forventet levering var på fredag.. Gleder meg til å se hvordan den er. Planen er å ha den på kjøkkenet, med den nye klokka over, de nye GG tingene oppå og om jeg får tak i en "hjerter på en snor" ranke hadde det vært perfekt. Har savnet en klokke + et sted og henge kopphåndduken på kjøkkenet, så håper dette blir bra. Resultat kommer:)



5 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempefin hylle! Kommer til å bli fint med gg-servise der. Likte klokka di også!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. kjempesøt hylle...gleder meg til å se hovordan det blir:) artig å gå å vente på en slik fin pakke i posten;)
    god kveld

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har kjøpt. Dette bare må bli bra:)

    Håper du har fått varmen igjen.

    Klem

    SvarSlett
  4. For en nydelig hylle og klokke:) Tror det blir kjempebra!:)

    SvarSlett
  5. Å! Jeg er på jakt etter en veggklokke, den du har kjøpte der hadde vært perfekt! Har du kjøpt den også på lunehjem? Eller, hvor har du kjøpt den? Håper ikke den kostet skjorta? *mase, mase* :-) Nydelig hylle også, forresten :-)

    SvarSlett