onsdag 16. desember 2009

Engler daler ned i skjul..

Da var jeg atter tilbake etter siste jobbreise før jul.
Blink Hus er en herlig organisasjon å jobbe i!!

Når helga kommer da begynner stellet i huset for fullt.
Da går jeg til ferie! :-)
Gleder meg til det dufter rent av grønnsåpe, pynten er oppe og roen senker seg.
Blir godt med etterlengtet kvalitetstiden med familien.
.




Huset er nå mot jul (og ellers i året...) fylt med engler og engevinger!
Derav navnet på bloggen. Er veldig glad i disse!

4 kommentarer:

  1. Så koselig!! :)
    Utrolig god følelse og sette seg ned lillejulaften, når hele huset lukter reint og alt er pyntet og koselig..
    Man blir liksom enda litt mer glad da :)
    klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig herlige bilder, jeg elsker engler, har dog kun englespisestue, men tror jeg tar litt nissefjerning i peisestua og fyller den opp med engler også:-) Er så koselig hos deg, og englevingen på lys og skåler er genialt, kan jo få englesaker av alt nå;-) God dag ønskes deg fra Marianne

    SvarSlett
  3. Heia og takker for hyggelig hilsen innehos meg!
    De boksene står det :te,kaffe og sukker på...Er så fornøyd med de og de er kjøpt på black & white butikken på city syd!!
    Ønsker deg en hyggelig julepynting videre og du hadde kjempe flotte engler i ditt flotte hjem! La meg til som følger hos deg jeg!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  4. Så koselig blogg du har:) Inspirerende:)

    SvarSlett